niedziela, 8 marca 2009

Jak wykorzystać siłę Twórczego Umysłu do łatwego i przyjemnego osiągania wszystkiego, czego zapragniesz.



Czy można być bogatym? Czy jest to osiągalne dla przeciętnego człowieka? A może być bogatym i zdobywać to bogactwo bez większego wysiłku?

Zachęcające prawda? I prawdziwe. Totalnie realne, nawet gdy śpimy. Tak, czy nie zastanawiałeś się, czytelniku, czy podczas spania nie marnujesz ogromnej ilości czasu? Ja się zastanawiałem często, bardzo często. Przecież podczas spania lub zamiast spania można robić tyle fajnych rzeczy! W książce „Bogać się, kiedy śpisz” Ben Sweetland właśnie o tym pisze, żeby ten czas wykorzystać. Dodatkowo bez dodatkowego wysiłku, ot pomyślmy o czymś wartościowym przed spaniem, nie, i nie mam tu na myśli złotego pierścionkaJ. No chyba, że pomyślimy o tym jak zdobyć go - legalnymi sposobami oczywiście. Ot myślimy przed snem „jak mogę działać, żeby było mnie stać na kupno tego złotego pierścionka?” i idziemy spać.

Trzeba ciężej pracować na niepowodzenie niż na sukces.

Jak to jest możliwe, że z dnia na dzień potrafimy się czegoś nauczyć, czegoś co uważaliśmy za wręcz niemożliwe do nauczenia? Czyż nie właśnie dzięki naszemu umysłowi, który ciągle pracuje i nie dzięki temu, że zaczynamy powoli wierzyć ze to jest jednak osiągalne? Chyba każdy z nas miał co najmniej jedną sytuację (np. przy uczeniu się jazdy samochodem), że na początku pojawiła się myśl „jak ja opanuję tyle czynności na raz”, a potem wyobrażając sobie te czynności w umyśle odkrył, że to nawet łatwe.

Ben Sweetland pomaga w swojej książce nam zrozumieć na czym polega przemiana w myśleniu. Pokazuje różnicę w myśleniu prowadzącym do rozczarowań i myśleniu prowadzącym do rozwiązania problemów. Czy takie myślenie, które prowadzi do dobrych zmian w naszym życiu jest prawidłowe i opłacalne? Na to musi sobie każdy sam odpowiedzieć. Według mnie warto się nad tym dłużej zastanowić. Warto przeczytać tę książkę i samemu zadecydować o naszym życiu…
W dalszych rozdziałach otrzymasz dokładnie instrukcje, które pozwolą Ci łatwo i szybko zmienić się z tego, kim jesteś, w tego, kim chciałbyś być… kiedy będziesz spać! Dowiesz się, jak wykorzystać swój Twórczy Umysł i jego zdolność rozumowania w celu stworzenia nowego i większego Ciebie… Podczas gdy Twoja świadomość nie ma nic do gadania, ponieważ śpi.

Niektórzy ludzie nie mają pojęcia, jaki potencjał w nich drzemie…

Słowo od Joe Vitale – autora „Hipnotycznego marketingu”

Drugim krokiem było… zajęcie się czymś innym i pozostawienie tej sugestii mojej podświadomości. Poszedłem i zrobiłem pranie. Całe pranie. (Jakieś 7 załadowań pralki). Poczytałem książki, jak na przykład: „Bogać się, kiedy śpisz” („Grow Rich While You Sleep”) Bena Sweetlanda. Przeczytaj więcej tutaj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz